Paraty Tech arrives in Asia and consolidates positions in Europe and LATAM

 

Firma Japón Gina y Franz Matheis

Gina and Franz Matheis, co-founders of Paraty Tech, in Japan.

The technology company from Málaga, Paraty Tech, specialising in revenue management and online marketing solutions, reaches the Asian market after signing a collaboration agreement with two of the largest ryokan distribution companies in Japan.

Portugal

The signing of this agreement consolidates the international expansion process that the company started three years ago, positioning its technological solutions as a benchmark in markets such as the Portuguese market.

Specifically in this country, Paraty Tech has a client portfolio that exceeds a hundred. Among which are prestigious hotel chains such as Vidamar, Nau Hotels and Luna Hotels.

Greece and Switzerland

Furthermore, Paraty Tech announced the signing of two new international agreements this year.

In February, the company concluded its collaboration with Hotel Spider, a Swiss high-tech company, with the aim of integrating its booking engine with its Channel Manager. While in July, it announced the arrival of PriceSeeker, its price control tool, in Greece with the help of Hotelsoft.

LATAM

The Latin American market also deserves a special mention. The technological solutions offered by Paraty Tech also managed to position themselves as a benchmark for the hotel sector in countries such as Colombia, where the company already has a broad client base.

 The United States and Canada

In this respect, Gina Matheis, CEO at Paraty Tech, is pleased with the agreements reached and states that “the positive international reception of our technology is certainly directly related to the versatility of the solutions that we are marketing since all our developments are in-house and we can adapt them to each client”.

In addition, Matheis expresses Paraty Tech’s intention to continue expanding its technological solutions outside of Spain, opening new markets and strengthening its strategic business positions. In this regard, the CEO at Paraty Tech announces that “this coming school year, the Paraty technology is conquering the USA and Canada, a new challenge that we will face with great enthusiasm”.


Ya estamos en Asia y consolidamos posiciones en Europa y LATAM

La compañía tecnológica malagueña Paraty Tech, especializada en soluciones de revenue management y marketing online, llega al mercado asiático tras la firma de un acuerdo de colaboración con dos de las mayores empresas de distribución de ryokans en Japón.

Portugal

La firma de este acuerdo consolida el proceso de expansión internacional que la empresa comenzó hace tres años y que ha posicionado sus soluciones tecnológicas como un referente en mercados como el portugués.

Concretamente en este país Paraty Tech dispone de una cartera de clientes que supera la centena, y entre los que se encuentran cadenas hoteleras tan prestigiosas como Vidamar, Nau Hoteles o Luna Hotels.

 Grecia y Suiza

Por otro lado, Paraty Tech anunciaba este mismo año la firma de dos nuevos acuerdos de carácter internacional.

De forma más precisa, en febrero la empresa cerraba su colaboración con Hotel Spider, empresa de alta tecnología suiza, con el objeto de integrar su motor de reservas con su Channel Manager, mientras que en julio comunicaba la llegada de PriceSeeker, su herramienta de control de precios, a Grecia de la mano de Hotelsoft.

LATAM

Mención aparte merece el mercado Latinoamericano, donde las soluciones tecnológicas que ofrece Paraty Tech, también, han logrado posicionarse como un referente para el sector hotelero en países como Colombia, donde la empresa dispone ya de una amplia cartera de clientes.

Estados Unidos y Canadá

En este sentido, Gina Matheis, CEO en Paraty Tech, muestra su satisfacción con los acuerdos alcanzados y señala que «la buena acogida internacional de nuestra tecnología está, sin duda, directamente relacionada con la versatilidad de las soluciones que comercializamos, ya que todos nuestros desarrollos son propios y podemos adaptarlos a cada cliente».

Adicionalmente, Matheis confirma la intención de Paraty Tech de seguir expandiendo sus soluciones tecnológicas fuera de España, abriendo nuevos mercados y consolidando sus posiciones estratégicas de negocio. A este respecto, la CEO en Paraty Tech anuncia que «el nuevo curso escolar llevará la tecnología Paraty a EE.UU. y Canadá. Un nuevo reto al que nos enfrentamos con mucha ilusión».